Godmorgon tisdag!

Idag får man se en glimt av solen ser jag. Det har varit dåligt väder i princip hela helgen känns det som så nu när man ser solen får man vårkänslorna tillbaka. 

Plus är det första april idag! Jag brukar komma på stora skämt men i år pallar jag inte. Förra året la jag upp en ultrabild på Fb och skrev att mamma skulle bli mormor på skämt. Hon tog det seriöst och började gråta och sa att mitt liv var förstört haha. Då vet man var hon står om jag blir gravid inom en snar framtid. 

Igår hade jag stängning. Första gången på tre veckor typ. Vi fick ett gigantiskt påskägg från kontoret fyllt med godis. Jag tog inte en enda bit. Starkt av mig va? 


Alla andra gick hela tiden bak och smaskade ihjäl sig. Jag höll på att dö så sugen jag också var. 

Tog med mig massa kakor och muffins hem för vi ändå skulle kasta de. Men icke åt jag de heller! Just 4 ma mama!


Den som liknar en kanelbulle är danskarna form av kanelbulle som heter kanelsnail. Den är god men inte lika tjock och saftig som Sveriges. 


Här var planen antagligen att planera resan till Köpenhamn på fre men det spårade ur. 

Nuu ska jag bestämma mig om jag ska sova lite till eller om jag ska ha gossip girl marathon.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0