Fiesta

Jäääävlar vad proppmätt jag är! 

Har stoppat i mig massa mat idag. Är på Charlies 5 års kalas med släkten. 

Det bjöds på middag, marängtårta, massaaaaa frukt, chips och godis osv. Tänkte att jag kunde springa bort allt imorgon bitti innan jobb men nääää såklart ska jag va barnvakt utan att mamma ens frågat mig om jag kan. Kul va. Livet som andra mamma är som en dans på rosor inte sant?..

Vi tog massa selfies men idag var ingen bra dag för någon av oss. 


Världens sötaste bacon. Synd att han tappat vikt bara. 


Spammade snap ett tag 



Leker att det är jag som fyller år 


Gott gott gott!!!!!! Vanessa is da shit of makin cakes. 


Bitch stab me in the eye


Nyttigt para Moi  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0