Varför är det måndag igen?

Helgen bara rusade förbi. I lördags var det Nicklas födelsedagsfest. Rätt så många från klassen kom än väntat. 

I början var det lite awkward med de gästerna man inte kände så vi flyttade ner festen till källaren där vi spelade biljard. Jag sög. Hade inte världens bästa lärare heller hahah. 

Men kvällen var så jäkla bra på alla håll. Råkade ta en eller två shots för mycket för jag lyckades somna på bussen och hamnade i hyllie och missade min hållplats. Bra jen bra. 

Igår röstade jag. Orkade egentligen inte but i did it anyway. Om jag ska vara ärlig bryr jag mig heller inte om vem som vann haha. Många säger att det var fel och andra säger att det var rätt. MEN jag snear på att människor röstade på SD. Släng er i väggen jävla rasister. 

Såhär sur var jag när jag kom hem i lörd


JB gav mig vatten för han insåg att jag inte behövde dricka mer alkohol 

Vi ger ut vad vi heter på snapchat


Vet inte var jag fick klubban ifrån men den var jävligt god 


Ärehärdeeparti aka kians hashtag 


Väldigt fina människor ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0