be alright

Tyvärr shoppade jag idag - igen. Fattar inte vad mitt problem är. Har shoppat för typ 10K förra månaden, kanske mer, vet inte ens vad. Skor vet jag haha. Och denna månaden har jag spenderat jävligt mycket pengar på enbart klackar. Och ett par platta! Jag är mer än nöjd! Önskade att man kunde använda alla på en gång. Sen vet jag att jag har köpt cirka 5 kjolar den senaste veckan. Besatt. Kan inte sluta. Nån som vet om det finns en klädpsykolog eller något? haha!
 
Jag har även fått en grej för halvtjocka halsdukar i wannabe kashmir materialet. Så investerade en idag. 
 
Resten av veckan (förutom helgen ofcourse) har jag stängning på jobb. Känns lite drygt men what to do. Slipper vakna tidigt iaf! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0