#ströget

Kan man inte göra ett danskt ö på ett svenskt tangentbord? Man borde väl kunna det? 
 
I tisdags spenderade jag och chuckie vår dag i köpenhamn. Jag är SÅ nöjd med alla mina inköp. Spenderade närmre 2000 den dagen och är feeeede nöjd. Kom hem med ett par klackar som btw är mina 43e par räknade jag ut, en fin ny skinnpaj och massa annat smått och gott som jag är inlööv with. 
 
Vi käkade burgare som faktiskt ser god ut på bild men var lite halvtorr FYI. Sen tog vi oss en drink på Hard Rock Café. Me gusta mucho asså. Min drink var pul as hell. Blå och exotisk. Måste köpa malibu och blanda drinkar med det. Hade jag kunnat (jag kan ju men måste spara) hade jag valt att shoppa all day everyday ♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
 
Blev lite hungrig nu faktiskt. Hade varit en pulig frulle med pommes nu när man är bakis..
 
 
Ser lite ut som en leksakshamburgare visst?
 
 
En cosmopolitan och en blue nånting na.
 
Vår enda hyffsade bild på oss två. Måste skaffa oss ett stativ nästa gång asså.
 
Ska bo i de husen någon dag. Om man ens kan det?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0