Ma weekend

Söndag igen. Fast idag har jag få tänka om flera gånger om vilken dag det är. Trodde det var måndag. 

Fick stiga upp 5 idag för att jobba. Imorgon stiger jag upp 3.40. Hur orkar jag?...... 

Min helg var både vild och lugn. I fredags hängde vi på golden på möllan och tog flera drinkar. Har fått en ny barterder till vän också hehehe. 

Vi drog vidare för att shakea azz på Harrys. Äääälskar låtarna på den klubben. Kan dansa till varenda en. Äntligen hittat en bra klubb i Malmö. 




Igår träffade jag upp Ashley och Kim och hade reunion efter nästan 2 månader. Som jag saknat oss ❤

Sen glodde jag på OC med Emil på kvällen och däckade alldeles försent. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0