lussebullar på g

Haha, ja vi är alltid tidiga när det gäller julsaker. Brukar alltid sätta upp julpynt redan i november bara för jag älskar julstämningen och vill att den ska vara längre. Mamma fick för sig att baka lussebullar idag så nu står hon och jason i köket och skrattar och bakar bullar. Jag sitter bara här, och väntar på att de ska bli klara. Served fresh from the oven liksom. 
 
Igårkväll hade jag världens ångest. Skulle egentligen med ut med grabbarna grus men neeeeej, såklart skulle jag ha öppning idag. Så jag somnade 9 typ och blev väckt ett x antal gånger under natten. Men nästa helg ska jag nog partaja. Löning i svergie och allt, förutom för mig då som jobbar i Dk land. 
 
Igår, 11.00. När alla fortfarande sov bort sin bakfylla hade jag redan jobbat 7 timmar. 
 
Igår spenderade jag halva dagen i stan med ash och kim och guess what. Vi kollade på smink i TRE timmar. Har aldrig ever never hänt mig förut. Har blivit riktigt besatt av smink på sistone. SÅ kul. Nästan roligare än kläder, bara nästan. Nu ska jag bege mig ut och träffa min kära broder! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0