Helgens bravader

Har haft stängningar hela helgen vilket innebär extra sömn och extra nöje för min del. Hamnade på möllan direkt efter jobb i fredags och tog några drinkar och shots. Blev lite mycket att vi inte ens lyckades ta oss till båten. Hahaha. Nä skoja. Faktiskt inte kul. 


Verkligen superduper happy




Bakis deluxe 

Igår var jag MEGA bakis på jobb. Mega asså. Spydde 6 ggr och blev till slut hemskickad. Var beredd på att sova så fort jag kom hem med en påse bk men det slutade med att jag hamnade på karaokebaren ice med grabbarna för att fira lille Harald som blev 20! 

Folk sjöng, folk drack, folk bjöd harre på shots och öl och alla skrattade till emersons fulla drag. Avslutade kvällen med en spicy italian i handen och njöt till max. 

Nu väntas 9 timmars jobb. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0