drunk texting

Denna helgen var überbra! Började med att avsluta jobbet 19 i fredags och fick snabbfixa mig på 30 min. Majoriteten av gänget befann sig på möllan och tog några drinkar, öl och shots. Vill bara tillägga att aldrig mera ta tequila. Vad i helvete tänkte människan som uppfann den spriten?! Smakar typ piss. 
 
Jag, Kim och Monica drog vidare till Harrys. Hade aldrig varit där förut och det är min nya favoritklubb nu! Skönt att Elin jobbar där också hehe. Dansade till klockan 4 på morgonen och för första gången gjorde det inte ont att dansa i mina klackar. Vi gick hem med varsin burgare i munnen och såg stjärnorna som lyste för fullt. 
 
goa o glaua
 
Standard att fråga någon om de kan fota en på tjejtoan
 
Ma bitches hahahah
 
Intense
 
Mådde som en gud dagen efter (på riktigt asså). På lörd var det round 2 med min partner in crime Emma. Denna gången blev det alldeles för många shots och det slutade med att jag knappt visste var jag var.. Lyckades somna på bussen igen och hamnade på kroksbäck så fick promenera hela vägen hem. Kan ni tänka er hur jag mådde igår då? Raka motsatsen, som satan typ. Alltid samma gamla visa. 
 
 
 Har alltid 272636373 selfies med denna tjejen efter en fest hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0