make me up

Hahaha, om det är någon som är besatt av kameran eller spegel är det nog jag. Jag ashley och Kim pratade om det i helgen. Varje gång vi går förbi en spegel stannar vi till och glor på oss själva. Hur fixerad är man inte då? 
 
 
Idag har jag varit ledig (äntligen). Tyvärr är det min enda lediga dag denna veckan och jag har ingen sovmorgon heller. Vaknade ändå upp piggt vid halv 8 idag och tog en joggingrunda runt parken. På sista tiden har jag blivit lite mer besatt av smink än vanligt. Jag som knappt använder någon smink vill använda allt som finns. Fan ta dig Kylie. 
 
Så idag har jag köpt massa penslar, pennor och ett läppstift i färgen nude. Tog mig ungefär 4 timmar haha. Var så inne i allt testande att jag glömde hämta Jason. Ops, sorry lilleman. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0