@bästeman

Vet ni att idag är den internationella mansdagen?? Ni borde liksom ta och gratta mig och chuckie främst då. 
 
Har längtat till denna dagen, vet ni varför? Jo för jag är fri. Fick mig en liten sovmorgon, typ en timma. Just nu hänger jag hos Emil och kollar porr.. Han då. Ligger och väntar på att han ska hjälpa mig aktivera mitt kort men neeej, inget händer. Vi glodde igenom hans gamla bilder och jag har nog aldrig sett någon som har så mycket egobilder på sig själv (kille då). 
 
Har i alla fall beställt hem ett par uuuuberfina klackar. Vet - borde spara. Men idgaf. Ville ha dessa skor so bad. De kommer om tre veckor. En lagom julklapp till mig från mig :D 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0