@josse

I lördags firade vi josses födelsedag. Det var kaosigt. Till en början var vi väldigt lite människor och jag hade alldeles för mycket alkohol i väskan. Hade whisky, vodka, öl, cider och vin. Nästan allt som finns i systemhyllan. Och tro det eller ej - när vi gick hem var påsen tom. Fattar inte hur vi klarade det men jag mådde skit bra dagen efter också. Vad händer med mig? 
 
Dessa var de enda bilderna i luren som jag hittade dagen efter. 
Kmr aldrig glömma när Emerson sa: Vad står B:et på din keps för Erik? BÖG! Hahahaha
 
Nu vet jag var min corona tog vägen.........
 
Hahahaha! Han blev fullast på festen. 
 
Kabbe snodde chips och var nöjd medans alex ger bitchblicken och tänkte att det var hans chips
 
Emil tänkte likadant och ville ta chipsen ur munnen på kabbe. 
 
Men det gick inte för han tugga sen svalde. 
 
Ballaste kvällen på länge. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0