omvänt

Mina dagar har varit helt upp och ner känner jag. Jag har inte ens varit hemma en vecka än och det känns som att jag varit hemma i flera månader. Saknar såklart forfarande Fili och önskade varje dag att jag var där. Känns ju förjävligt att vara i Sverige just nu. 
 
checka in den fetaste kackerlackan vi såg medans vi borstade tänderna. 
 
För svettigt att ens använda kläder. 
 
Idag har det varit "skit varmt", cirka 12 grader och folk har svettats. Men skit varmt skulle jag nog inte påstå att det har varit. Mer ljummet, men jag bär fortfarande stolt på min Macklemore pälsjacka och min feta halsduk. För varmt är det banne mig inte förrän det är 20+ grader! 
 
Moder min och min älskade lilla skatt kommer hem om två dagar och typiskt nog jobbar jag och hinner inte träffa de. Shit vad jag längtar! Känns så tomt här utan de. Annars längtar jag som fan till helgen och till sommaren. KOM NUUUUUUUUUU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0