not a bad thing

ÄÄÄÄNTLIGEN! Jag har alltså jobbat i 14 dagar i sträck nu idag. Och jag fick tom sluta en timme tidigare bara för det var dött. SÅ GLAD! Fattar ni så sköööönt det känns att veta att man är ledig i två dagar i sträck plus att det är helg?! Och jag får ha nagellack efter två veckor. Jag är lycklig! 
 
''
Vet ni vad chuckie märkte med denna bilden? Att det ser ut som jag att cyklar på hennes cykel som är bakom bilden hahahah. Gör det inte? 
 
 
När jag vaknade 9.00 imorse såg jag att solen var framme, öppnade fönstret och kände att det inte blåste ett skit. Jag tog stolen, en skål med gröt och mjölk ner till gården och solade i två timmar innan jobb haha. Sjukt att Sverige har detta vädret nu. Solade även efter jobb med bästis. 
 
Om en stund drar jag hem till Kim med ash sen spenderar jag nog resten av kvällen hemma hos Sophie med gänget. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0