@kabbe

Gjorde jävligt mycket igår som fick mig att bli förvirrad för vilken dag det var. Mot kvällen började det kännas som söndag då man visste man skulle upp halv 4 idag. 
 
Igår blev det 7 timmars morgonpass på jobb. Skulle egentligen sola med bäste direkt efter då det var feeede varmt men vi stack till Emporia istället med kabbe för att leta efter hawaiigrejer till på fredag. Hitta absolut nada. Får gå naken, så klär de sig väl i Hawaii med visst? 
 
 
 
 
Såhär små var de egentligen inte, bara denna haha. Fettklump
 
Påväg hem blev vi hungriga och jag skröt om att jag kunde göra langos, så vi gjorde det och chokladbollar till efterrätt. Vet ni så GRYM jag var?! Det blev skit puligt och vi ångrade att vi inte gjorde deg till minidonuts med.. Sen hade vi Geordie shore maraton (det var inte jag som valde kanal) men det visade sig vara beroendeframkallande haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0