dagen är här

Jag har längtat till denna dagen hur länge som helst. Just därför har denna veckan gått så jääkla långsamt. Kabbe fixade evenemanget på fejjan i Mars typ haha, och jag har längtat sen dess... 
 
De har fixat så det är hawaiitema ikväll och nu när jag har skrapat ihop lite kläder och blommor här hemma är det inte så farligt. Nu ska jag bara få håret att bli ruffsigt och äckligt. Tur jag ska till stranden sen va? 
 
Annars har jag ÄNTLIGEN jobbat min sista dag på Subway. Igår stängde jag med Malika, ett skönt sätt att avsluta jobbet på. Har inte riktigt fattat än att jag har slutat... Så nu har jag 10 dagars semester innan jag sätter min fot på Starbucks och lär mig nya saker. Gissa vad det kostar att äta där om man är anställd? 1kr per timme jag jobbar tar de. HA ett skämt. Billigaste ever. 
 
Älskade baconunge
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0