filippinerna?

Här gör jag reklam för både toapapper och head and shoulders
 
 
 
När jag kom hem idag satt mamma och kollade på resor.. till filippinerna! Vi har inte rest någonstans tillsammans på 9 år! Senast var på Gran canaria 2006 och då var jag en liten brat som visste ingenting om att njuta av värmen och semester. 
 
Har kollat upp biljetter och det kostar endast 6000kr per person för 6 hela veckor. Vad jag hade gjort för att få så lång semester.... Och så önskade jag även att ashley och kim skulle med (om jag nu ska med). 
 
Anyhoooow, har kollat på lite hotell och tåg till Varberg inför helgen. EXCITED. 
Snart: ännu ett svettigt pass på gymmet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0