breaking free

Haha sjukaste. Hittade mina gamla High school musical filmer i min garderob idag och kollade på den tredje. GUD vilken nostalgi! Och just nu lyssnar jag på Breaking free. Fan vad jag saknar högstadiet. Det var banne mig tider det. Min vardag var typ oförutsägbar. Nu är mina dagar densamma bara pga jobb. 
 
2011, Marbella i Spanien. FAN VAD BRUN JAG VAAAAAR!!!!!!!!!!!!
 
 
Dags för en förändring tycker jag! Inför 2014 har jag några mål. Ganska få men rätt så stora. 
 
- Skaffa körkort (japp, äntligen va?!.... har till och med läst i teoriboken), vill tatuera mig också och vet faktiskt vad jag vill för en gångs skull. Skaffa ett annat jobb, typ butik så jag kan få använda mina smycken och NAGELLACK igen. Besöka USA och resa en del faktiskt. Har massa mer. 
 
Är faktiskt rätt så spänd på allt. Kommer bli ball och se tillbaka på detta inlägg om ett år och se vilka jag har uppnått. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0