2014

YES! Nu är 2014 äntligen här! Min första dag på året spenderade jag på jobb - såklart. Massa folk som ville ha mat, och jag som trodde att folk låg hemma bakis på nyårsdagen. Hade fede fel. 
 
Såklart ska alla ha massa mål när ett nytt år startar men när det har gått en månad skiter man i det. Förra året tog jag faktiskt tag i gymmet i ett halvår vilket är länge för mig. Jag såg resultat och blev starkare men till sommaren sket det sig. Vill gärna vara motiverad och hålla igång ett helt år denna gången. Får se vad som händer. 
 
Här ser ni trion, där jag och ash råkar ha samma färg på klänningarna haha. 
 
Jag och broder, typ enda bilden på oss på nyår... 
 
Väl på plats hos annabajs. 
 
Ballongfest! Försökte ta en fin bild på oss tre men det sket sig. 
 
 Blev även skit lack för denna snubben kom och förstörde våra bilder. Vem är du liksom
 
jag och min karl
 
 
 
Och här var tolvslaget. Firades med "GOTT NYTT ÅR" skrik överallt, försökte tända alla tomtebloss när man samtidigt ska få en bra bild så man missar fyrverkerierna (varje år). 
 
Min nyårsafton var superbra! Fick fira med mina närmaste och hade skit kul. Och fick mig en perfekt nyårskyss, eller massa jävla kyssar under tolvslaget haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0