mors dag!

Heeej! Dagarna bara rullar förbi och fastän jag jobbar varje dag glömmer jag bort vilken dag det är. Idag är det mors dag för er som har glömt det. Mamma fick en fin orkidée och hennes favoritchoklad som present av mig. Jag ÄLSKAR att jag kan spendera mer pengar på presenter och gåvor nu när man börjar tjäna mer :D 
 
 
Annars då? Jobbet idag gick super snabbt! Har käkat sisådär 273774 kakor denna helgen på jobb för vi inte har haft någonting att göra. Tur man joggar och tränar va! Nu ska jag jobba i 8 dagar i sträck tills jag får EN dags ledighet och jobbar 8 dagar i sträck igen. 
 
Jag undrar lite när Maj månad ska börja komma vädersmässigt? Kändes verkligen som oktober idag kände jag. Vill ha bara ben och linne, inte halsduk och vantar nej.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0