Bamses fest!

Herregud vilken kväll det var igår! Hela helgen har varit perfekt enligt mig trots att det nästan bara har bestått av jobb. Började helgen med att vara på girls night på hipp med tjejerna. Vi fick goodiebags och skumpa. Men kvällen varade inte länge. 
 
 
Under de timmarna jag jobbade var det stekhett ute, runt 24 grader kanske och folk gick nästan nakna så varmt det var. Men jag hann inte uppleva det och just när jag är ledig suger vädret. 
 
Igår var gänget och några till hemma hos Bamse som skulle ha sin avskedsfest. Blev en del cider innan alla åkte buss från limhamn tillbaka till området. Jag avslutade kvällen med alex och grabbarna hos Macke. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0