hello friday

 
Åh äntligen fredag!! Vad är bättre än att vara ledig på en fredag?! Jag hoppas på fest ikväll, blev super taggad igår men kvällen riktades åt ett annat håll. Första gången för mig faktiskt och ni ska veta att det var en weeeeeird känsla.
 
Spenderade kvällen hemma hos sophie som vanligt som vi brukar göra varenda sommar nu för tiden. 
 
Annars då? Idag är det fredag och det som får mig att veta att det är fredag idag är mina ppiller haha! Man håller ju klart inte koll på dagarna när det är sommar trots att man jobbar. Jag har en tagit en paus från gymmandet då jag börjar bli lite bekväm med dessa lata dagar.. Jag känner på mig att idag kommer bli en bra dag (hoppas jag inte jinxa det nu). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0