lördagens bravader!

Igår då? Jo igår var det Annas 20 års fest vilket betydde att HELA gänget befann sig på plats i Limhamn. Massor med främlingar också. SKIT bra kväll!
 
+ Skrattade typ varannan minut kändes det som
+ Skojade med Annas föräldrars underkläder 
+ Käkade chips i duschen med broder
+ Fick käka god kaka
+ Skrattade åt smeknamnen vi kom på
+ Meningen "Garlic vilar/garlic är aktiv" gav nog skit många skrattanfall igår
 
osv osv.. Inga minus från igår i alla fall! Fester med gänget är alltid så givande. 
 
Skrattattack pga Truls BJ skämt
Fin trio 
Jag diggar att snubben alltid får samma cp min på våra fyllebilder ♥
Brrrroder och moi
fint
Ville bara ta en bild med chuckie men såklart så ska Bamse tränga sig in i bilden...
:...men jag löste det genom att vinkla lite på kameran
Och så avslutar vi med en bild på mig och Jerry! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0