inte vad jag hade tänkt mig

Min lön. Det var inte som jag hade tänkt mig. Jag fick mindre än vad jag borde ha fått. Ska ta och klaga på chefen. Detta betyder alltså att jag får leva på endast 100 riksdaler denna månaden och allt kommer att försvinna imorgon kväll då vi ska festa.. Kul och smidigt eller hur?
 
 
Men det får gå, endast 4 veckor kvar tills vi for i London och där kan man få shoppa osv. Men ska försöka att ej spendera varenda slant! Annars då? Tog mig en "powerwalk" med broder runt parken idag. Kallt var det. Men ack vad skönt att solen sken. Det värmde. Faktiskt. 
 
Förövrigt saknar jag mannen min något så fruktansvärt. Man kan inte ens snacka med snubben då hans lur är sönder och han befinner sig i Göteborg i nuläget. Inte ok. Ska trösta mig med Michael Scofield och chailatte. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0