hejsan måndag

Det känns inte alls som måndag idag eller vad tycker ni? Jag hade en skit bra måndag, ett gympass på dagen, ett möte med chefen och ett väldigt ovanligt snabbt pass på jobb ikväll. 
 
Har tröttnat på fittsnön nu. Det räcker. Mina fossingar saknar klackarna.. och jag orkar inte med lager på lager anymore hörreni.
 
Juste, har jag nämnt att jag blivit befodrad på jobb? Fått ett erbjudande om att bli coach för de. HUR BALL? Jag blev chockad och glad när chefen ringde mig i helgen och frågade. Vi får se hur det går! Känns skönt att bli befodrad, har aldrig någonsin blivit det förut. 
 
Denna veckan kommer bli skit bra. Har planer varenda dag och sen ska jag satsa extra mycket på gymmet och dessutom ska vi till KB på fredag och på 20 års fest på lördag. Många +++++ till denna veckan alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0