Fredagens bravader!

Och så var den roligaste helgen på länge över... Jag har inte skrattat så mycket som jag gjorde i helgen på skit länge. Känns som jag fått på mig 3 år extra att leva. I fredags befann jag och tjejerna på KB, det gick från glädjetårar till "ledsen tårar" eller vad man nu ska kalla det. Kvällen var som en berg och dalbana. 
 
Från glad till ledsen
 
 
+ Skrattade åt Markus och hans vänners konstiga beteende. 
+ God bål på förfesten
+ BILLIG taxi för endast 60 kr var från Lund till Malmö. Riktig wtf pris.
+ Käka god Redfellas sallad i taxin som jag fick av broder.
+ Trängde oss i kön så vi kom in efter 1 minuts väntan
+ Fick äntligen träffa alex som jag inte hade träffat på dagar. 
 
- Glömde klackarna på förfesten så jag fick dansa som en dvärg.
- Grät hysteriskt när Sjölund sa hejdå "föralltid"
- Dålig musik 
 
Det var min fredag alltså! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0