det jag kommer sakna mest

Det jag kommer att sakna mest med mitt nuvarande jobb är:
 
1. Att jag kan sova huuuuur länge jag vill om dagarna för jag börjar så sent
2. Kan vara uppe huuuuuuur länge jag vill för jag inte behöver gå upp så tidigt dagen efter
3. Kan festa med risk för bakissmällor och typ ligga inne och dö
4. Adam, min coach
5. Människorna på jobbet
6. Känslan att kunna styra sin lön
7. Att vara den bästa på jobb och vara chefens favorit hehe
8. Att kunna skolka jobb utan att få trubbel
9. Kan planera själv när jag vill och kan jobba
10. Att jag kan sitta och glo på fb, luren eller bloggar under tiden jag jobbar och ändå tjäna moneyyy
 
That's all. Nu får jag se hur det kommer gå på Suway. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0