Dag 3 – Det här stör mig

 

  • Människor som inte svarar på sms (farligt om jag har pms då jävlar blir jag förbannad)

  • Inte för att vara sån men asså jag stör mig på folk som luktar. Jag menar – duschar ni aldrig? Har ni hört talas om deoderant? Mina näshår liksom bränns.

  • När andra är bättre än mig, speciellt på jobb.

  • Vasrösten

  • När Whitney i The Hills alltid lägger till ett ”K” efter hon har sagt ett ”ng” ord. Ex: Hon uttalar amazing amazingK och thing för thingK osv... VARFÖR lägger du till ett K för Whitney?!

  • När man är vrålhungrig och mamma segar med maten så man går och småäter en massa annat så man inte pallar middagen sen.

  • När reklam kommer mitt när någonting spännande ska hända på tv.

  • När man har skrivit en bibel på sms och det enda man får tillbaka är ett ”Haha” eller ”okej” eller värst av allt ”Va?”

  • När folk sitter och stirrar på en

  • Folk med dålig andedräkt

  • Malarna i mitt rum som käkar på mina kläder! Hittar inte de jävlarna.

  • När alex sover med mig och han ska upp tidigt dagen efter, sätter på alarmet och snoozar typ minst 5 ggr. GÅ UPP!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0