Dag 2 – Min första kärlek

 Åh, jag läste igenom inlägget från 2011. Jag hade inte ens upplevt första kärleken än. Hur roligt?! Jag kunde knappast ana när jag skrev det inlägget att jag skulle stöta på min allra första riktiga kärlek den kommande sommaren. Men back to the subject – jag har upplevt kärleken ja, jag upplever det nu faktiskt. Med alex. En underbar människa, människan som gör mina dagar helt ljusrosa. Han är faktiskt den första jag någonsin sagt de tre orden till (förutom vänner och familj såklart, you get it). Och ack vad snygg han är! 

 

 Jag och Alex när vi bara var vänner. Detta var på min och chuckies 18 års fest. Vilket lammkött han va!

NU- ser ni hur båda har växt till sig? Och vilken sexbomb snubben har blivit asså..................

Vi var till en början just friends men han fick upp sitt intresse för mig och jag blev skraj som vanligt och spelade svårfångad. Han lyckades fånga mig efter ett halvår hehe... Nu lever vi lyckliga i alla våra dagar trots att sagan inte är slut än.

 

 Och för er som fortfarande letar efter kärleken, det kommer när ni minst anar det. Trust me. Jag trodde inte på det men det hände mig. BELIVE you beliebers!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0