cykla aldrig med paraply

Just sayin. Jag trodde jag var smart som gjorde det så jag slapp få all regn på mig men jag hade fel. Jag såg i princip bara marken halva vägen men brydde mig inte så mycket tills jag hör ett skrik och vips så låg både jag och en tant nere på marken. Klumpig jag är va? Hon fick panik och trodde att det var hennes fel och att jag hade skadat mig osv. Mitt smalben är bara lite svullet nu. Ett tips bara för er som tror att ni är så smarta!
 
Längtar så mycket tills sommaren kommer, men mest våren faktiskt. 
 
Förövrigt hängde jag i stan med Emil idag. Fick med mig en vacker kjol hem för endast 50 riksdaler! Dessutom hittade jag en fede snygg annorlunda version av en skinnjacka till snubben men kräsen som han är så halvdigga han den. Hade ett möte på Subway idag också och JISSES vad mycket jag måste lära mig! 
 
Värst av allt - jag får inte ha på mig smycken eller nagellack på jobb :( det jag mest är beroende av......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0