01.42

Hejsan mitt i natten! Ligger just nu i sängen, hur pigg som helst, vill inte sova. Jag har kommit på vad min dröm är - att flytta till Los Angeles! Jag vill plugga nåt inom mode, och jobba på en modetidning och skriva en massa! ÅH äntligen har jag kommit på vad jag vill göra. Pojkvän och jag funderar på att studera utomlands tillsammans men lite tvek på det med tanke på att min engelska suger! Men ack vad jag vill bo i LA so bad.. 
 
 
Annars då? Jag har fått jobb på Subway (kom och besök sen) och får ångest över hur jag ska säga till min kära coach att jag ska sluta. Bästa och ballaste coachen liksom. Min vecka är i alla fall i full rulle, träffa Emma för lite brunch (stavning?), Sjölund kommer hem efter 6 månaders boende i Spanien. Och imorgon, då ska jag jävlar i det ta tag och börja gymma. Big booty sommaren 2013 here I come ehehe
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0