Veckan jag längtat efter är här!

Iiiiiihhhhhhhh! Imorgon är det (äntligen typ) måndag och det betyder att det är endast två dagar innan vi drar till London! FYFAN vad jag är taggad. Slipper jobbet, slipper vardagen, slipper det vanliga helt enkelt. Ska äntligen få tillfredsställa mina shoppingcravings och festa som bara den!
 
 
Har haft en bra helg. Proppat i mig allt som går att äta och känner mig väldigt fet och tillfredsställd atm. Imorgon är det tillbaks till det vanliga med gym, jobb osv och så ska man ta sig tiden att packa också.. Avskyr att packa. Men what to do. 
 
Imorgon är det också mitt första pass som coach. Jag är sjukt taggad att jag ska få vara "chef" över mina små anställda. Känns bra att ha sådan makt. Oh yeah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0