hej fredag!

JA äntligen är fredag och helgen här! Veckorna rusar ändå förbi rätt snabbt har jag märkt. Nu är det mindre än två veckor tills vi far till London och shoppar loss! Längtar som bara den. 
 
Väntar på att broder ska komma och vet inte riktigt vad vi ska baka för något. Funderar på vit kladdkaka men är så mätt från frullen att jag knappt är sugen på någonting. Ikväll ska jag äntligen få gosa med alex. Vi har setts EN gång på hela denna veckan. Ska ta igen all mys och kyssar som vi har missat.
 
 
 
För övrigt har jag tappat festlusten av någon konstig anledning och vill bara resa och shoppa. Men det beror nog på att jag har gått och blivit ett träningsfreak också hehe. Måste måste måste bygga muskler. Ska bli starkare än alex. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0