dålig uppning

Shit vad dålig jag har varit på att uppdatera på sistone. Hur som helst så har jag haft väldigt sega dagar de senaste dagarna. Har tränat röven av mig som vanligt - 4 ggr förra veckan och jag är på G denna veckan med. Ska alldeles strax iväg och träna så fort jag hjälpt min sjuka pojkvän ur sängen. Tycker så synd om honom. Första gången han är sjuk under vårt förhållande (sjukaste immunförsvaret). 
 
 
För övrigt fick jag testa på att ha en personlig tränare i söndags (gorgeous var han btw) och fick lära mig nya övningar osv. Undrar hur min kropp kommer att se ut om några månader. BEACHBABE VA!
 
Och eftersom Alex är så DÅLIG på att hålla inne sina överraskningar vet jag vad jag typ kommer få i 20 års present. Och litet är det inte............ jag som älskar överraskningar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0