värsta karatefyllan en människa kan ha

Min lördag bestod av en jättefet julfest med alla subway restauranger som min chef äger. Det var först lite awkward i början då alla var lite stela och kyliga mot varandra. Men vid middagen lättade stämningen upp. Chefen bjöd på (äckliga, kommer inte äta lakrits på ett tag) ouzzo (hur man nu stavar det) shots under middagen. 
 
 
 
Såklart skulle jag spela cool och shotade utan att hålla för näsan (haha). Fick kväljningar. Men nu har jag lärt mig ett trick hur man shotar utan att smaka på det så mkt. Tequila shots all night long vilket jag dagen efter ångrade mig starkt. 
 
Igår spydde jag alltså 18 gånger. Inte okej att spy på jobb när man jobbar med mat men vad ska man göra om chefen vägrar byta mitt pass? Haha, värsta dagen på länge. Jag var som ett lik när jag kom hem. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0