julfest på g

VILKEN BRA START PÅ DAGEN VA! Hade väckarklocka för nu för tiden kan jag sova till tre på dagen.. Vet inte vad som har flugit i mig. Alex sover fortfarande, såklart. Säkert där jag fått snoozen ifrån. 
 
 
 
Solen skiner jävligt mycket just nu så jag är skit pigg. Och jävligt taggad inför ikväll också. Det vankas mega stor julfest med alla subway restauranger som min chef äger. Förutom de som är utomlands då haha. Men gud vad roligt det ska bli! Har börjat gilla öl lite smått också! Måste bestämma mig vilken outfit jag ska ha och inte bryr jag mig om att jag börjar 8.00 imorgon bitti nej. 
 
Vill min chef ge mig ett pass så tidigt dagen efter får hon ta och skylla sig själv om jag spyr i restaruangen! 
 
Nu: lyssna på hög festmusik i mina hörlurar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0