en riktig sån skit dag

Idag är verkligen en riktig fet skit dag där allt som inte ska gå fel går fel. Har haft otur på alla möjliga sätt. Har aldrig någonsin haft en sån här dag faktiskt. Antar att det finns en första gång för alla.. 
 
Kim är äntligen hemma med en stor present till mig hehe! SÅ glad jag är :D Imorgon ska jag Kim och ash äntligen återförenas efter en veckas separation. Ska bli så skönt att bara slippa jobbet för en gångs skull och tänka på det som faktiskt är viktigt. 
 
Jobbet jag jobbar på är ett helvete ska ni veta. Jag letar för fullt efter andra jobb och hoppas på ett nytt under årets början. Snälla gud låt mig få ett bra år. 2013 var verkligen inte mitt år. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0