Sweden, I'm back

 
Godmorgon Sverige! Japp, jag är tillbaka i det tråkiga landet OCH det tråkiga vädret (såklart ska det vara dåligt när jag kommer hem igen): Mitt fel dock, jinxa det när jag åkte haha..
 
MIN ALLRA FÖRSTA RESA ENSAM i torsdags! FYFASEN vad jag är stolt över mig själv. Det var inte så läskigt som jag trodde faktiskt. Det var mer läskigt när man skulle ta sig till Barcelonas flygplats hem. But I did it! 
 
Vi festade, vi solade, vi simmade, låg på rosa luftmadrasser och lät vågorna göra oss illamående, vi umgicks med piloter och fick alldeles för lite sömn denna helg. En vacker dag ska jag flytta till Spanien. Nu är det back to reality, men det är malmöfestivalen på fredag och jag taggar igång som vanligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0