måndag igen

Kolla på bilden! Hur coolt? Det väcker barndomsminnen. Jag, Ashley och Kim brukade blåsa upp dessa så kallade "plasticballoon" som är från Filippinerna när vi var små. Så himla kul :D
Wale wale wale.. då är det måndag igen. Typiskt måndag ser det ut som - molnig himmel, svinkallt och grått. Har en massa ärenden som ska hinnas med förutom att jag inte kan för nån ska komma hit och lämna ett paket till mig.. Annars då? Känns som jag har fått ännu en förkylning på min gamla förkylning. Wtf?! Kommer jag någonsin att bli frisk? Som grädden på moset ska jag jobba ikväll.. Men annars mår jag toppen för några dagar i veckan är planerade (fezt) och om en vecka är min broder äntligen hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0