ingen tävlingsmänniska!

Vilken kväll jag har haft på jobb! Vi fick ett nytt projekt av vår teamleader vilket fick alla på dåligt humör och det gick AS dåligt för mig innan pausen. Vår teamleader bestämde sig sedan för att dela ut en MEGA vinstlott till den som sålde mest efter pausen. Hur blev jag då? Jo, fett tävlingsinriktad och gjorde en massa stressamtal resten av passet vilket gjorde att jag fick fede ont i magen av all stress.. Men guess what? JAG VANN LOTTJÄVELN! Med 1%!!!!!!!!!!!!!!!! Det måste ha varit den bästa känslan asså, så jäkla härligt! Det blev alltså 14 sälj för mig ikväll men det totalsket jag i då jag bara ville ha lotten haha.. 
 
Såhär såg lotten ut. Inte konstigt på att man ville vinna den :P
Vann 40 riksdaler men hoppades på de där 100.000 kronorna eller varför inte en miljon?!
 
Och här är jag som har blivit totalkär i vaniljlatten på EH, spenderat 90 spänn på det redan i veckan. Onödiga slantar egentligen..
 
Efter jobb blev det spontandejt på bio med pojkvän - zombiefilmen "Resident evil". Var inställd på att jag skulle dö under bion. Antingen av rädsla eller av mannen som satt bakom oss och stirrade skumt på mig. But I'm alive! Nu är det bara en dag till sen kan man njuta av helgens bravader :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0