helgens slut..



mums på graffitti, eller det var vad jag tyckte igår i alla fall

eftermiddagsmys med favoritgrabbarna 

rasmus käkar kall tortellini

jag idag innan jobb
 
Helgerna går alltid så himla snabbt. Kommer inte ens ihåg vad jag har gjort denna helg. Vet i alla fall att jag hade jävligt kul hos Nicklas igårkväll med klassen (fd klassen) och andra främlingar. Lite tråkigt att bussarna går hem så tidigt bara. Innan dess käkade jag och pojkvän middag på graffitti men mådde illa nån timme efter så nu bojkottar jag nog graffitti ett tag. För övrigt mår jag bra, lite seg i huvet bara och har nyss kommit hem från ett arbetspass. Nu ska jag ta det lugnt. X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0