♥♥ macarons ♥♥

Ack vad jag har förälskat mig i Macaroons! Har velat smaka på de forever men har aldrig riktigt, äh jag vet inte varför jag aldrig smakat de förr men igår köpte alex hem några och de var sååå gudomliga i munnen. Vill smaka alla smaker!
 
Bilderna nedan ser ni vad jag proppat i mig de senaste dagarna. För jag vet ju att det är såå intressant..
 
Lite frozen yoghurt på Emporia. Inte vad jag förväntade mig men gott ändå! Tips, överös med vit chokladsås!!!!!!
 
My beloved macarons ♥ 
 
Vet ni så SVÅRT det är att få fokus på en grej på iphonen?! Fick kämpa i si sådär 3 minuter för att få denna bild
 
Lite julkänsla när man käkade lussebullarna igår. Längtar till glöggen
 
DAGENS FRULLE! Gud vad man bara tar fram allt när man är hungrig. Gör mackorna i ugnen, jag äälskar de!
 
Hoppas ni dreglar nu hehe
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0