fullspäckat schema!

Me gusta mucho! Har längtat efter dagar där man är upptagen dygnet runt, jobbar dygnet runt och inte hinner vara hemma och glo på serier så att man kan få sakna den känslan. OCH det ska ske nästa vecka! Ska jobba från 8-16 varje dag OCH sen dirr efter Emporia jobbet får jag bege mig till mitt andra jobb och jobba till 21.15. Tror ni jag kommer palla? 
 
Efter det direkt hem och sova sen upp halv 7 igen och uppleva samma gamla visa igen. Vet ni vad jag mest är glad för? Att jag får vakna när det är mörkt, gå och jobba när man ska upp och jobba. Jag kanske saknar skolan lite.. 
 
SÅ JÄVLA TAGGAD!!!
 
Nyår förra året som förövrigt var den bästa nånsin! Firade med i princip alla gäng som jag umgicks med. Slog ihop alla gäng och det blev en underbar natt. Undrar vad som händer i år, kommer den slå förra årets tro? Det återstår att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0