Från lugn till stress

Idag har min dag nästan bara innehållit stress. Jag skulle som sagt få proffessionell massage idag. Dumt nog antog jag att det låg i närheten då jag senast sökte upp det. MEN i sista stunden ville jag dubbelchecka och guess what - det låg 30 minuter från mig!! Jag cyklade snabbt som attan och jag hann! Cred till mina snabba ben! 
 
Massagen var sååå skön att jag faktiskt råkade somna... Jag fick till och med 15 minuters extra av någon anledning. Inte nog med att jag var avslappnad. Jag fick cykla hem i stress, käka på 5 min och cykla till jobbet. Jag hann det med. GRYM har jag varit idag!
 
 
På jobb fick de tre bästa säljarna skriva ett klagomålsbrev till vår käre chef. Skönt kändes det PLUS fick vi sluta tidigare. Så nu sitter jag och käkar lax, potatis och hollandaissås och försöker ta det lugnt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0