21 saker om moi

1. Jag är inte så förtjust i läsk. Gillar inte kolsyran, men läsk är en gudumlig uppfinning under mina bakisdagar.
2.  Jag tror på andar och har lite psykiska tankar om nätterna.
3. Jag har en stor fet släkt med 7 mostrar, 5 morbröder, en mormor och måånga kusiner, vet inte ens hur många. Och även om barn bara ploppas ut känns det som att släkten har minskat lite.
4. Jag är en tidsoptimist och tror hela tiden att jag kommer hinna med bussen men det slutar med att jag alltid springer i mina högklackar i hopp om att hinna med bussen och dör av svett i bussen. Jag bara yrar runt i lägenheten och väljer och vrakar mellan mina smycken..  Ilandsproblem.
5. Kan ligga i sängen hur länge som helst. Tycker att det är så jäkla skönt att bara ligga och chilla en hel dag.
6. Jag älskar att hicka! Och hatar(!!!) att nysa! Sorgligt nog nyser jag mer än vad jag hickar :(
7. När jag festar dricker jag alltid alldeles för mycket..
8. Jag har på senaste tiden varit oerhört känslig och bölar för det mesta. Skit jobbigt.
9. Har alltid resfeber dagarna innan jag åker. Hatar att lämna folk och hatar att bli lämnad.
10. Jag säger alltid "AJ" av ren reflex när någon skämtslår mig för jag tror alltid att det ska göra ont.
11. Avskyr när folk smaskar. Himlans äckligt!
12. Småäter ständigt därav mina 32836153 hål i tänderna och ständigt ont i käken.
13. Älskar att knaka på ryggen när jag precis har vaknat så jag vrider och vänder på mig i sängen tills jag hör ett knakande.
14. Är ständigt festsugen!
15. Jag är väldigt sällskapssjuk, men ibland kräver jag att få vara ensam.
16. Jag älskar romantiska killar och tycker att det är så himla gulligt när någon spontan ringer en bara för att säga "jag älskar dig", eller när man får blommor, blir överraskad med en romantisk middag med levande ljus, blommor i sängen, choklad i sängen, eller ett fint sms.
17. Ibland vill jag skolka men när jag ser att solen skiner är jag uppe med tuppen!
18. Min största rädsla i livet är att bli på smällen, eller nej, att föda själva ungen. Fy. Fan. Min stackars oki.
19. Tycker att Joe och Sipan i Big Brother är stört jobbiga.
20. Går i en incestklass.
21. Är en väldigt nostalgisk människa och kan fortfarande inte fatta att vi blir "vuxna" om 3 månader! Studenten, here we come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0