8 timmars plugg :O

Jag ljuger inte när jag säger att jag seriöst har pluggat geografi sen 10 imorse.. Vet ni hur SVÅRT det är att plugga in 45 frågor på en dag innan provet ska göras? Jag som trodde att jag var grym på sånt här. Nu vet jag att jag hellre är för inlämningsuppgifter. Eller så önskade jag att jag hade fotografiskt minne för det här var banne mig den tråkigaste dagen på länge. Jag satt inne när det var fint väder och kämpade mig genom dessa frågor, nu kan jag det mesta i alla fall. RÖVHÅLS geografi lärare. PUNKT
Förlåt för ett tråkigt inlägg. Läs inte det" Nu ska jag fortsätta plugga.

Kommentarer
Postat av: tror du kan gissa :)

JAG LÄSTE!!! /världens mest trogna läsare. tips: incest är bäst, vår klass är en familjefest ♥

2012-03-14 @ 19:52:25
Postat av: Anonym

hahahaahah alexandra dåååå

2012-03-15 @ 09:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0