Blivande bartender?


En av de godaste drinkarna, Caprinha Razz


Strawberry Daqairi

Pacman drinken, haha.



Utgång på avenyn!

SKÅL för en underbar resa med er brudar! Så jäkla sköna tjejer allihopa ♥

Jisses vilken underbar helg jag har haft med brudarna i klassen! Helgen bestod i princip utav skratt, vilsenhet, festande, alkohol och blanda drinkar! Fy i helvete vad roligt jag har haft! Just nu känner jag verkligen att jag vill bli bartender i några månader efter studenten, utomlands dock, i värmen. Jag har lärt mig att göra de godaste drinkarna. Igårkväll var en av de sjukaste kvällarna men det stannar nog mellan oss som var däruppe i götet. Hade dock velat vara kvar i en vecka. Idag ska jag plugga och mysa sönder med min man ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0