när jag väl har tråkigt

Nämn något som gjorde dig glad igår.
När pojkvän besökte mig på kvällen. 

Vad gjorde du kl 08 i morse?
Sov och hade världens skummaste dröm om jag inte minns fel. 

Vad gjorde du för 15 min sedan?

Slängde mig i sängen och tänkte "fan vad gött".

Det sista du sa högt?

"SLUTA JASON!"

Det senaste någon sa till dig?

"ÖPPNA DÖRREN!" medan lillebror ryckte på dörrhandtaget till mitt rum.

Vad har du druckit idag?

Mjölk till frullen. Vatten till lunch och middag. Det gamla vanliga alltså. 

Vad var det senaste du åt?

Chokladboll, dagens craving

Vad var det senaste du köpte?
Chokaldboll, någon ny Marabou choklad grejs och chips

Vad är det för färg på din ytterdörr?

Brun.

Vad är det för väder hos dig nu?

Typisk höstväder. Kallt, rått och lite duggregn. Men idag var det sol.

Godaste glassmaken?
Choklad! Eller pisstage. 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Har inte riktigt upplevt det än, så nej inte ännu i alla fall. 

Sover du tungt?

Ja, när jag väl somnar sover jag tungt.

Drömmer du mardrömmar?

Ibland. Alltid lika obehagligt. 

Trivs du med ditt jobb?

Jobbar icke, studerar. 

Favoritlåt just nu?

It will rain - Bruno Mars

Vad ser du om du tittar till höger?
Mitt fönster.

Vad gör dig glad just nu?

Mina vänner, min familj och Alex.


Vad ska du göra härnäst?

Plugga lite glosor sen ta en fett skön efterlängtad powernap. 

Höger el vänsterhänt?

Högerhänt.

Humör just nu?
Glad men trött efter en ganska intensiv dag bestående av One Tree hill tittande och att gå från bussen hem.

Favoritgodis?
Sura blåläppar från Hemmakväll is the shit!

Kläder just nu?

Min rosa morgonrock. Bäst.

Sommarplaner?
Då har jag tagit studenten och hoppas på ett jobb utomlands!

Hur många kuddar sover du med?

Fyra, minst.

Morgon eller nattmänniska?

Både och. Är ganska duktig på att anpassa mig i sådana situationer.

Vad är viktigast för dig?

Min älskade familj och mina älskade vänner. 

Är du kittlig?

Hade gett bort alla mina pengar för att inte vara det.. (inte för att jag har några men ändå)

Vad är viktigast för dig?
Familj, vänner och Alex. Och powernaps! Väldigt behövliga.

Snarkar du?
Nej men jag brukar sova med en som gör det..

Stjärntecken?

Vädur bitch!

Äckligaste insekten?

Alla insekter är äckliga. Utan tvekan.

Stökigt el välstädat?
VÄLSTÄDAT. Smuts är inget för mig. 

Vad längtar du mest efter just nu?

3 december, då kanske jag och pojkvän blir sambos för ett tag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0