amor. love. kärlek.

- "Det finaste som finns just nu enligt mig är att få ligga i din famn, kolla in i dina fina ögon och sedan sluta mina ögon för att kyssa dig och känna att min mage pirrar varje gång."

- "Jag är speechless... Du vet att jag brukar vara poetisk ibland men just nu så går det inte ens att svara på det smset så jag bara skriver att jag älskar dig otroligt mycket och jag vill aldrig någonsin ha en annan tjej, bara dig min underbara älskling. Jag älskar dig min chuck, kommer aldrig att lämna dig och om vi separeras någon gång vänder jag jorden upp och ner för att hitta dig <3"

--------------

"Min kärlek till dig är ända bort till månen, 3 varv runt jorden och tillbaka till jorden igen. Älskar dig pojkvän<3 Som fan!"

"Jag lyssnar på Lighters just nu bara för att jag saknar dig så otroligt mycket just så det hjälper lite i alla fall. Jag älskar dig så otroligt mycket att om jag hade förlorat dig så skulle jag gå 10 varv runt jorden om jag skulle veta att jag skulle se dig igen, så mycket älskar jag dig. Sovgott min underbaraste, vackraste, sötaste flickvän. Jag ska försöka komma på ett ord som beskriver hur underbar du är för jag tror inte att det finns något ord som kommer i närheten för att beskriva dig för den personen du är <3."

------------

Vad hade jag gjort om jag hade förlorat dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0