we're in marbella bitch!

'



Hola bonitas! Lever fortfarande livet här i Spanien.
Det är fortfarande varmt men blåsigt idag. Jag har upplevt de sjukaste kvällarna i mitt liv. Slösat typ 2000 kr på en vecka varav 600 kr är på kläder. Lite va? Jag saknar nyttig mat som fan! Ska lätt kränga kött när jag kommer hem. Jag har blivit besatt av cola. Kvällarna här blir bara galnare och galnare för varje gång. ps. Vi har hittat oss några engelsmän att umgås med, de bor fan som i OC! Mansion. Vi kom hem 10 imorse för vi gick vilse bland bergen när vi lämnade grabbarnas place. Nu ska vi fortsätta att leva livet. Adiós amigos! xx

Kommentarer
Postat av: rebecka

finallyyyyyy chöck

2011-05-30 @ 10:59:05
URL: http://throughglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0